Salı, Mayıs 21, 2013

Samsung Galaxy Ace GT-S5830i - Chainfire3D + Plugin - 3D Oyunları açma (nfs shift vb.)
Uyarı :Yapacağınız bu işlemlerden Sonra Galeriniz Bozuk gözükecektir. endişe etmeyin onun yerine çok daha kullanışlı ufak boyutlu bu galeriyi kullanabilirsiniz. Adı "Quickpic" Burdan indirebilirsiniz.
Telefonumuzun Rootlu Olması Gerekiyor. Root Yapmak için Tıklayın

Aşağıdaki linklerden Doyayı indirin.



1- İndirdiğimiz Arşivden Çıkan "ChainFire 3D Pro v3.3.apk" ve üç adet plugin dosyasını SD Kartımıza Atıyoruz.
2- Telefonumuzdan Dosya Yöneticisine girip Azönce Attığımız "ChainFire 3D Pro v3.3.apk" Dosyasını bulup yüklüyoruz. ve Açıyoruz.(Şekil 1. 2.)
3- Programı Açınca Root izni isteyecektir. "İzin ver" Diyoruz sonrasında "CF3D driver" Tıklıyoruz. (Şekil 4.)

4- Sonra "Install" Tıklıyoruz Gelen Pencerede "Install" Tıklıyoruz (Şekil 1. 2.)
5- Install Tıkladığımızda Telefona birşeyler yükleyecektir. yükleme bittikten sonra otomatikman yeniden başlayacaktır. Telefon Açılınca Chainfire i Açın. ve "Install plugins / shaders" Tıklayın (Şekil 3. 4.)


5- Karşımıza Sd Kartımıza Attğığımız. üç Adet Plugin Dosyası Gelecek. Bunların üçüne de teker teker tıklayarak yükleyelim (Şeki 1. 2.)
6- Plugin leri Yükledikten sonra Chainfire Ana Ekranında "Default OpenGL settings" Tılayalım (Şekil .3)
7- Gelen Ekranda "Reduce texture quality" Tikleylim. Sonra "Reduce texture size" Tikleyelim. (Şekil .4)

8- Tik lemelerden sonra Aşağı iniyoruz "Use plugin" Tıklıyoruz. (Şekil .1) Açılan Pencerede "QUALCOMM" Seçiyoruz. (Şekil .2)

Bütün işlemler bu kadar arkadaşlar.. Bundan sonra Burdaki Oyunları Oyanayabilirsiniz.


{ 147 yorum... aşağıda okuyun ya da Yorum Ekleyin }

  1. Hayatımda Bu kadar Güzel bir Anlatım Görmedim Eline Sağlık...

    YanıtlaSil
  2. peki bu işlem nasıl geri alınır?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Chainfire3D / CF3D driver / Uninstall
      Sonrada Programı kaldırabikirsin.
      Chainfire3d nin etki ettiği tek program galeri uygulamasıdır. Onun yerine quickpic kullanabikirsiniz.

      Sil
    2. Ben unroot yaptıktan sonra direk kaldırdım uygulamayı. Şimdi bazı oyunlarda (örneğin pes12 gibi) oyunu oynarken ekran kırmızı oluyor. ekranın büyük kısmı kırmızı oluyor. Bunu nası düzeltcem. Acil cevap lütfen :( :( :(

      Sil
    3. Öyle olmaz mecbur tekrar root yapcan chainfire yi yüklicen açıcan CF3D Driver/uninstall diyecen ondan sonra kaldırıcan

      Sil
    4. Root yapmadan olmuyo yani :(

      Sil
    5. pluginleri fln yüklemeye gerek var mı yoksa direk uninstall mi yapıyım

      Sil
    6. Yok gerek yok sadece kaldır diyecen

      Sil
    7. tamam saol :)

      Sil
    8. telefon yeniden başladı.

      Sil
    9. Açılmaz kardeşim bu sitedeki CIHANFIRE3D - OYUNLARI BÖLÜMÜNE girip ordaki oyunlar açılır sadece admin ilerki zamanlarda güncel oyun paylaşacaktır . iyi günler hocam

      Sil
  3. valla ben yaptım cok ta mennunum telefonum s5830i sımdı açamadığım tum oyunlar açılıyor ;))

    YanıtlaSil
  4. Admin bende Pluginleri görmüyor Ne yapmalıyım ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Görmüyorsa 3 nedeni olabilir.
      1- Sd Karta attığınıza emin misiniz ? :)
      2- Arşivden çıkarıp 3 adet zip doyasını attınız mı?
      3- Sd kartınızı tanımıyor olabilir başka bir kart ile deneyin?

      Sil
  5. admin ben bu programı yukleyıp kurdum yanında cıkan 3 tane ziple beraber hepsını attım sd karta kurdum açtım loading checking super user yazısı gitmiyo geçmiyo orayı yarım saat 1 saat bekledım gecmedi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o zaman ya telefonun root lu değil
      ya da
      root izni isterken izinver yerine engelle demişsin
      superuser i aç chainfire3d bul kırık android simgesine tıkla yada çöp simgesine tıkla sil
      tekrar chainfireye gir aç root izni isterken izin ver de
      bunlar da bir çözüm sağlamazsa uygulama verisini sil

      Sil
    2. Superuser ı nerden aççaz

      Sil
    3. uygulamalar arsında yoksa demekki root olmamış demektir. telefonunuz i sürümü ise burdan root yap http://bc.vc/qFR7Py

      Sil
  6. restatrdan sonra telefon açılış sayfasında donup kaldı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Telefonunuzda root var mıydı.
      Bataryayı çıkarın biraz bekleyin sonra takın. Açın olmazsa mrcbur format atcaksınız. İlk defa sizde böle oluyor mutlaka bi yerde hata yaptınız.

      Sil
  7. Hocam güzel oyunları açıyor fakat oyunlardaki menünün görüntü kalitesi berbat oldu. yazılar falan okunmuyor. Oyunu oynarken normal görüntü kalitesi fakat menüde çok kötü neden acaba ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sebebi chainfire3d Reduce Texture Size dır. Bazı oyunlar bu olmadan çalışmaz. Malum görüntü kaltiesini düşürerek oynuyoruz. Ama bazı oyunlarda gerekli değil. Deneyerek bakabilirsin.

      Sil
  8. galerideki resimlerin görüntüsü bozuluyor nasıl düzeltecez

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Galeri 3d olduğu için bozuldu onun yerine quickpic kullan marketten indir. Ha illa kaldırmak istiyorsan chainfire3d/cf3d driver/uninstall yap sonra apkyi kaldır.

      Sil
    2. tşk ama kardırmayacağım başka çaresi yokmuş oyunlara değişirim galeriyi

      Sil
  9. Ben yaptim tum islemleri temple run yine kendi kendine yaniyo ne yapmam gerek ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yapabilece bişi yok o srouna çözüm yok ara ara kendiliğinden yanıyor.

      Sil
  10. Chainfire ve root ne ise yaradi ikisini de yaptim kaldiriyim mi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onlar oyunu çalıştırmana yaradı oyunda hata varsa onların suçu dğil ben kaldırma derim başka oyunlarda işine yarar.

      Sil
  11. Temple run 2 kare kare oluyo hic bi sey anlamadm ben

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk kısım yani intro kısmı altın toplatken kare kare olur öncr sol sonra dağ sonra tekrar Sol sonra sağ geçtin mi bidaha karşılaşmazsın.

      Sil
  12. çok teşekkürler çok işime yaradı

    YanıtlaSil
  13. selamun aleyküm kardeş plants vs zombies oyunun apksını atarmısın bn bulmuştumtumda ama nedense ekran beyazdı zombilerle bitkler gözüküyordu(chainfire yapmadan önce)şimdiden çok teşekkürler allah razı olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o oyun hakkında bilgim yok denemedim eğer chainfire3d ile açılmamışsa başka türlü açılmaz

      Sil
  14. Sa üstad yeni bir soruyla karşındayım bn bu chainfireyi sd karta atsam çalışmaya devam edermi kardeşim çookk teşekkürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sd kartı takılı olduğu müddetçe çalışır ancak tavsiye etmem

      Sil
  15. Sa kardesim sana bi konuya bakmani soyleyecegim gt-s5830ide clockworkmod ne ise yarar yeni gelecegini dusundugun orjinal romlar var mi?yada guvendigin ve daha once kullandigin bi rom var mi ben bu blogda bulamadimda clockworkmod bazi yerlerde telefon performnsini arttiriyormus sana zahmet cevap verirsen cokk sevinirim eyvallah:))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. clockworkmod telefonun recovery modunda sana sunmayan pekçok işlevi sunar örneğin yedek al yedek geri yükleme doğrulamasız zip yükleme ve daha bir çok şey rom olarak daha stabil bir rom görmedim onun için yayınlamadım sizi düşünerekten. belki cyangeonmod dan bahsediyor olmalasın. oda 7.2 sürümünü denedim görev çubuğu çok saçmaydı google uygulamarı yoktu ayrıyetten yüklememiz gerekiyordu.

      Sil
  16. clockworkmod yapmamızı onaylarmısın?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. clockworkod yapmana gerek yok GT-S5830 için geçici versiyonu var root konusunda var mesela recoveryden cwm yüklersin cwm açılır telefonu yeniden başlatınca eski cwm gelir. sadece bir araçtır herzaman lazım olmuyor. sadece zip yüklerken lazım olabiliyor telefonun cwm sinin izin vermdeği yerlerde

      Sil
  17. Üstad ben bir rom buldum kurtuluş rom bi bak istersen kullananların bir çoğu memnun bak bi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaramaz. böle 4 ve üzeri bişi olursa orjinal üzeri ben atarım buraya orjinal rom a devam

      Sil
  18. üstad ben dr. drving hasyasıtım ama ındırıp te yukledıgım zamn hata verıyoo
    ve asphalt 6 hd oynamak ıstıyorum bu oyunları bızımle paylasırsan cok sevınırım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. iki si de çalışmıyor

      Sil
    2. pekı ustad bus sımulator 3d var onu paylasırmısın

      Sil
    3. http://gt-s5830i.blogspot.com/2013/08/bus-parking-2-v104-armv6.html

      Sil
  19. admin kardeşim minecraft pocket editionun ace için olanını yüklermisin siteye
    lütfen.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çalışıyor Ancak Kullanamayacak Kadar Kasıyor bir tarafa dönmesi 5saniye alıyor

      Sil
  20. telefona yüklediğim oyunlar açıldı evet güzel ama angry birds' üm artık çalışmıyor. açılınca ekran 4 te 1 küçülüyor ve sonrasında pixeller birbirine giriyor falan. ben bu uygulama için Chainfire kullanma diye bir yer göremedim ama var mı öyle bir yer ? veyahut yoksa da buraya oynayabileceğim bir angry birds atabilirmisin ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. normal de böle olmaz ama angr birds denemedim bilmedim şimdi. chainfire3d çin böle bir yer var Per-App opengl setting te uygulamaya özel ayar verebiliyorsun ancak uygulamayı per-app den açtığın zaman devreye girer yani varsayılan değildir per-app den uygulamayı açarsın o uygulama için seçtiğin ayarlar devreye girer.

      Sil
  21. chainfire3d galeriye etki ediyoya admin. chainfire3d'yi kaldırıca geri galeri gelirmi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Galeri 3d olduğu için bozuldu onun yerine quickpic kullan marketten indir. Ha illa kaldırmak istiyorsan chainfire3d/cf3d driver/uninstall yap sonra apkyi kaldır.

      Sil
  22. ben aynısını yaptım ve nfs shift arabadan baska bir ser gozukmuyor nova hiç acılmıyr yardım pls acil

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nova ve nfs shift burdan mı yükledin
      oyunların altındakı Chainfir3d ayarlarını aynen yaptın mı

      Sil
    2. novayı buradan indir nfs burada bulamadım nova ayarları gemelof lıfan yaptım olmuyor yine nfs shift burada bulamadım varsa link vermisin
      admin

      Sil
    3. nova ben şahsen yaptım sstabil çalıştı
      http://gt-s5830i.blogspot.com/2013/04/need-for-speed-shift-rip-v1062-apksd.html

      Sil
    4. nova tam oldu ama nfs sıyah ekran geliyor kitliyorum acıyorum yinede sıyah ekran ama olmuyor nvida fılan beayaz ekran geliyor

      Sil
    5. Oyunun sesi kısık olsun plugin qualcomm olsun
      reduce texture qulity seçlili olsun
      sonra reduce texture size sçemeden dene olmaza onuda seç

      Sil
  23. uygulamayı yükledim sıkıntısız bir şekilde çalışıyordu fakat bir şey farkettim statusbarı açıp kapadıktan sonra ekran aynen galerideki gibi bulanık oldu sebep nedir acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok bize açıp kapatıyoruz ama böle bi sorun yaşamadık. teli yeniden başlat

      Sil
  24. yav ınsalt diyo sonra error veriyor bunun nedeni ne olabilir ınsalt kabul ediyom error veriyor nedeni acil yardımmmmmmmmmmmmmmm hafıza kart sonradan dolaymı benim hafıza kartım yokta error could not to system bunu veriyor neden acaba BİR CEVAP VER ADMİN KAÇ GÜNDÜR BEKLİOM SİTENE GİRİYOM VEVAP VEER

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bak Kardeşim Rica ediyorum yukardaki anlatımı adım adım yap ve aynen resimdeki gibi yaptın mı diye kontrol et bide sorun yaşarken nere tıkladında ne sorun oldu bunlarıda yaz ki sana yardım edebileyim...

      Sil
  25. bir cevap yaz soruma kaç günden beri bekliyom sıkıldım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kızma kaptan bayramı bıraktım sana cevap yazacam

      Sil
  26. admin ben sana roommu sordum ya sende cavap verdin yaptım dedin gibi sonra 3d de için yükleiştim hene sormuştumya roomda o benim ya ben açıyorom cf3driver i seçiyorum oluyor sonra dan ınsaltta tıklıyorum error couldnot write to system diyor sonra olmuyor yardım et benim sım kartımdan mı kaynaklanı yo acaba dicek tim nolursun yardım 3d oyunları yüklemek istiyorum admin

    YanıtlaSil
  27. root ladım sonra ınslaalt bastım sonra kendiliğindinden kağandı korktum aynısını tekrrarlıyommı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. normaldir yukarıdaki yazdıklarımı okumuyorsun sanırım sana ne ediyim şimdi aynsısın niye tekrarlıyacan 1 kere yapıyon

      Sil
  28. Install plugins / shaders" I TIKLIYOM Install plugins / shaders" ALT 3 TANE SEÇENEK GELMİYO YARDIM ADM

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. pluginleri sd karta attınmı o 3 adet zip doasyasını

      Sil
  29. söylediklerinizin hepsini yaptım yalnız oyun söylediğiniz oyunların çooğunu açmıyor yardımcı ola bilirmısınz ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bakın bu sitedeki tüm oyunları açar her oyunun ayarı farklı olabilir oyunların altında belirtiyorum ayarları başka bi yerden indirdiğiniz oyunlar çalışmıyabilir

      Sil
  30. dosya halinde mi atcaz ben öyle yapmadımda hepsini ayrı indirdim dosya halindemi indiriyim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ChainFire 3D Pro v3.3 + Plugin.rar
      arşivinde 3 adet zip dosyası var onları sd karta at

      Sil
    2. Ya ben hepsibi yaptımda oyun mesela subway surf un ekran kalitesi küçük görünmüyo temle run açıldı sağal ama godoyom karombelr oluyo nasıl yapcaz nolursun buun çözümù varmı

      Sil
  31. hem bide oyunları açınca yazılar düşük görünmüyo napabilirim bazı oyunlarda da öyle oluyo hepsi ni açıyom ekran da ki yazılar falan filan görünmü yo temple run gidiyosun sonra kara kara oluyorrrrrrrrrrr yardım

    YanıtlaSil
  32. üstad sana bişey sorcam internette araştırdım seeder diye bi program var kasmaları kaldırıyor görüntü güzel yapıor subway i izledim gt-s5830i de adamın biri çekmiş video süper çalışıyordu bi bakarmısın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seeder Root'lu cihazlar için geliştirilmiş hızlandırma ve lag azaltma uygulaması.

      Birçok Android uygulaması, bazı nedenlerden dolayı zamanla yavaş çalışmaya başlar, daha çok veri tüketimi yaparlar. Rasgele veri işlemleri, WİFİ, Oturum Anahtarları oluşturulup belirli süreçler içinde aktarım yaparlar. Bunlar telefon ve tabletinizde gecikme, yanıt vermeme ve çeşitli hatalara sebeb olur.

      Seeder bu tür sorunlara müdahele edip, sistemin daha stabil çalışmasını sağlıyor. İsteğe bağlı olarak sizin yerinize otomatik kararlar alıp neyi, nasıl çalışacağını belirler. Özellikle Facebook, Chrome ve Youtube gibi sık kullanılan uygulamaları büyük ölçüde hızlandırıyor.

      Sil
  33. admin ben gtayı yükledim ama kasıyo bu işe yararmı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bunu yüklemeden nasıl çalıştırdın ki. bu biraz hızlandırır

      Sil
  34. kardeş ben bunu yaptım ama diger oyunları etkiledi yani diger oyunların görüntüsü falan bozuldu çalışıyor ama :D devre dışı nasıl bırakcaz sonra nasıl tekrar açacaz yardım edermisin birde şu zombi oyununı linkledim çalışmıyor....dahiliye attım çalışıyor acaba neden :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oyunların kalitesini
      reduce texture size etkiler devre dışı bırakırsan düzelir

      Sil
  35. kardeş ben bunu yüklemeyi düşünüyorum fakat korkuyorum telefona birşey olurmu eskiden birkere root yapmıştım ama hatası felan vardı samsung a verdim 35 tl aldılar öyle yaptılar unroot işlemini herhangi bir sorun olurmu? birde facebook whatsapp gibi programları yükleyebilirmiyim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. her telefonun rootu farklıdır. başka telefon için yapılan root sen yüklersen tabi bozulur burdaki bütün anlatımları dışına çıkmadan teker teker yerine getirisen 100 de 100 çalışır ve sorun yoktur

      Sil
  36. oyunları açmıyo dediniz her şeyi yaptım bi yardım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hangi oyunları açmadı ?
      Bu sitedeki oyunları denediniz değil mi?
      başka siteden yüklediğiniz oyun çalışmayabilir.
      burdakilerin hepsi bu telefona göre

      Sil
  37. indiriyorum chafenner 3d yi aç diyorum sonro izin isteği çıkmıyo could not acguıre superuser acces ıs your devıce rooted ?ıf you are rooted but this message persists ,reboot your device

    diye bi yazı çıkıyo ok diyorum kapanıyo nolur yardım ett

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. root yaptınız mı telefonu root yapmadıyasınız yapın.
      root yaptıyasınız eğer superuser i açın orda chainfire3d varsa kırık android simgesine basın

      Sil
  38. Helal olsun kardeşim . Beyler k.bakmayında almışsınız ace burda yapabileceğinizin en üst seviyesini yapıyosunuz beğenmeyen alır s4 :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağolun ama isyanımız samsunga bizi ucuz ace yapıp milleti kandırdığı için

      Sil
  39. sa kardes admin :adam sende kardes bunu yüklüyorum ac diyorum acmıyor yani ing bisi yazıyo + bu yükleme setub geliyo diger ücünü winzip yükledim gelmiyo

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen konunun dışına çıkmışsın anlatimda ne yazıyorsa o kendi kendine şeyler yapma

      Sil
    2. setub dan sonrakı 3 dosyayı gostermiyo + yükledigim bu +3d nin icini acmıyor neden olabilir reboot olabilirmi

      Sil
    3. CF3D Driver yüklendikten sonra install plugin shadersten lib leri yuklyecen 3 adet zip dosyasının hafıza kartında olması lazım tabi

      Sil
  40. Simdi bu ChainFire 3D yükledim ben install plugin shaderten libleri derken orayı cozemedim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bakın yukarıda hepsi resimli anlatılmış neden birdaha sorma gereği duyorsunuz anlamadim indirdiğin zip dosyalsrini sd karta at bulacaktir

      Sil
  41. zipleri yüklerken hata alıyorum

    ERROR

    Could not open ZIP file

    bu şekilde hata alıyorum acill yardım please...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. indirdiğin zipleri kontrol et tekrar indir olmazsa başka bir haıza kartı ile dene

      Sil
  42. sa kardeş benim telefonda 4.3 android var bi süre kullandım 1 hafta kadar sonra ekrandaki uygulama simgeleri bulanıklaştı neden oldu ? çaresi var mı lütfen yardımcı ol!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Chainfire3d yüzündendir. pre-app opengl settingsten launcher eri devre dışı bırak

      Sil
  43. bi de tel rootlu chainfire 3d var temple run 2 ya da fifa 12 açılır mı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayır telefon kaldırmıyor o oyunları

      Sil
  44. 8,aşamada sadece none var.başka bieşey yok napcam?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. indirdiğin libleri sd karta at
      5. adımı yap

      Sil
  45. bide bende 4,adımdaa uninstalling diyor ? dosyaları biedaha indirdim sorun ne olabilir? uygulama sd karttta o yüzdenmi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. uninstall yazıyorsa yüklenmiştir o adımı atlayınız

      Sil
  46. telefonda en popüler oyunlar olmuyo minecraft mesela çok aradım ama bizim cihaza göre bulamadım subway surfes eski versiyonunu oynayabiliyoruz templa run oynaması kötü :(((((

    YanıtlaSil
  47. admin sizden bişey istiyecem templa run gibi bizim telefonumuzun özelliklerine uygun oyun bulabilirmisiniz
    bir isteğim daha minecrafta çok benzeyen oyun bulabilirmisiniz hatta minecraft mod filan diyolar onlardan olmazsa

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Temple run tarzı oyunlar:
      http://gt-s5830i.blogspot.com.tr/search?q=run

      Minecraft tarzı:
      http://gt-s5830i.blogspot.com.tr/search?q=minebuilder

      Sil
  48. anlamadın kardeş şuan indirdim.sd karta attım.teli açtım.chainfire kurdum.açar açmaz cf3 drivermi ne ona bsyrm.uninstalling diyor.
    unsinstalling yapıyom.telefon yeniden başlıyo.bidaha giriyorm.bu sefer install çıkıyo.instal dyom.tel bidaha ynden başlıyo.install plugins/shaders diyom.bu sefer dosya bulmuyor.
    dosya yöneticisine gidiyorıum.pluginleri çıkartıyorum.
    bidaha chainfie açıyorum.install plugşns diyorum .pluginleri buluyo fakat buseferde ERROR no file falan diyor? acil yardıııım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yahu uninstall(kaldırma) install(yükleme)
      uninstall yazıyorsa yüklemişsin demektir diğer adımlara geçsene
      pluginleri zip halinde ellemeden hafıza kartına atıyorsun (çıkartmıyorsun)

      Sil
  49. tamamdır .eyvallah.ablamın sd kartıyla yaptım düzeldi.anlamadığım sd kartım original root yaparken soun olmamıştı.şimdi niye oldu?

    YanıtlaSil
  50. admin cook acil.chainfire yaparken baskasinin sd kartiyla yapmistim.dosyalar ondaydi.chainfireyi kaldiemak icin uninstalling yaptim.Allah belami verdi.tel mahvoldu.ekran falan dindu.Recovery Mod ddan format attim.O daha da sorun cikardi.Telin kendi dosya yoneticisini silmistim.tel acildi ama ekran 10 sniye calisiyo.sonra donuyo.Sebeke de cekmiyor..ne yapicam.birsey olmuyo cunku ekrqn gisiyo.Mecbur Rommu aticam.iyide dosya yoneticisinide sildim...Of acil cvp dam sende

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Burdan orjinal yazılım yükle
      http://bc.vc/vE04zu

      Sil
  51. Hocam öncelikle eline sağlık, bayağı iyi bi' anlatım olmuş. Chainfire yüklemenin chainfire gerektirmeyen oyunlar açısından bi getirisi veya götürüsü olur mu? Ekran kalitesi artar mı azalır mı vb?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. getiri var tabi performans artar

      Sil
    2. Usta eline emeğine sağlık, mükemmel bir anlatım olmuş

      Sil
  52. ADMİN BEN CHAİN FREE 3D Yİ KURCALIYODUM KENDİ KENDİNE SANIRSAM BİR YERİNE BASTIM ÜNİNSALTIN ALTINDAKİ YERE BASTIM DOWLAND MODA ALDI YARDIM DOWLAND MODDAN NASIL ÇIKABİLİRİM

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bataryayı çıkar tak çalıştır
      kastın recovery mod ise reboot sytem now de

      Sil
  53. 3d oyun derken mesela android sürümü 4 ve 4 üstü gereken oyunları da açıyormu ? temple run 2 gibi ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hayır açması için armv7 olması lazım

      Sil
    2. armv7 ne :D ben normalde ace ye yüklenmeyen klanlar (tribal wars) uygulamasını yuklemek istiyorum , bu dedıgın armv7 yi ve bunu yaparsam olur mu ?

      Sil
    3. armv7 işlemci özelliğidir x86 x64 gibi onu değiştiremezsin

      Sil
  54. admin benim android 4.2.1 telefonu markası da ace gt-s5830 ve telefon rootlu ama telefonun coğu oyunlarda falan sürümü düşük kalıyo(temple run vs.) ben de yaklasık 3 gundur chaınfıre 3d uygulamasını arastırıyorum ..işte açılmıyor diyen var telefon pırt oldu dıyen var vsvs size bazı sorular sormam gerekecek:

    1.androıd surumu 2.3 un altında olmayan telefonlarda chaınfıre 3d calısmaz dıyolar . eger ben yuklersem telefona herhangı bır sorun olur mu?

    2.galerı bozuluyo dıyorlar ,pekı galerıde fotografların netlıgı mı gıder yoksa sadece galerıde tablo bıcımındeyken fotograflar coklu gosterılıyorya sadece ozman mı netlıgı gıder? netlıgı getırmenın bır yolu var mı ?quıckpıc' i yuklersem eski fotografların netlıgı duzelır mı ?

    3.chaınfıre3d bıraz sakıncalı geldı bana ,sakıncalıdan kastım telefonun bozulması degıl , uygulamaların bulanıklasması ,galeri nın bulanıklasması ,yukledıgın oyunun grafıklerının kotu olması , yanı bayagı bir sorun .. acaba chaınfıre3d gıbı ama chaınfıre3d'den daha kalıtelı bır uygulama var mı ,kalıtelı derken ornegın ;seeder demiş bir arkadas ,seeder i yuklersem chaınfıre3d nın yerını karsılar mı? ya da ne bıleyım daha güzel bi uygulama var mı acaba ? cvp verırsenız sevınırım:))))) Ramazan ayımız mubarek olsun :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şule> telefonun temple run ve bazı oyun veya programları görmemsinin sebebi armv6 olması o dediğin oyunları ancak armv7 telefonla açabilirsiniz. ancak bazı oyunlar burda var armv6 a portlanmıştır yükleyebilirsiniz ayrıca sizin chainfire yapmanıza gerek yok sizin telefonun ekran kartı iyidir.

      Sil
    2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    3. cevabın ıcın gercekten cok tesekkur ederım :))) peki telefona armv7 yi nasıl yukleyebılırım ? yanı telefonu nasıl armv7 yı yapabılırım ? zaten mesajı okumadan once clash of clansın armv6 lı surumunu yukledım telefona ama calısmadı :) neden bılmıyorum :)

      Sil
    4. armv7 değiştiremezsin donanım öyledir. dediğin oyun için bilenmiyorum başka bi yerden yükle

      Sil
    5. Tesekkurler :)))ramazan ayini tekrar mubarek olsun

      Sil
    6. tşk. sizinde ramazanınız mübarek olsun :)

      Sil
  55. could not write to / system hatası veriyor yardım lütfen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hangi adımda aldın bu hatayı

      Sil
    2. 2 adımda ınstal a bastığımda

      Sil
    3. telefonda root var mı kotrol et bi izin vermişmisin

      Sil
  56. telefonda superuser görünüyor lınk2sd den sd kart a taşıyabiliyorum superuserden izin verildi olarak görünüyor açılırken istemedi ama superuserden izin verdim .s

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. system e yazılamadı hatası almışsın sorun root yetkisinde diye tahmin ediyorum şöyle yap chainfireyi kaldır. super userden de sil kırık androide bas sonra teli yeniden başlat tekrar chainfireyi yükle super user izni ver insatll yap bakalım ne olcaka. eğer olmazsa ya temiz bir rom yükle yada stock rom yükle baştan yap

      Sil
    2. olmadı ama yine de sağol root'u 2 3 kez kurdum hep aynısı oldu superuser hepsinde çıktı acaba dosyalar da mı sıkıntı var .s

      Sil
    3. bak olabilir dosyaları yeniden indir pc ile

      Sil
  57. 5 kere root yaptım d ya yine olmadı acaba sıkıntı ne

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bak temiz bir rom kur stock ise root yap (custom ise rootludur zaten)
      hemen yukardaki adımları teker teker harfiyen yap

      Sil
    2. bide hafıza kartın çin malı olmasın çinmalı sd kartalr veri bozar

      Sil

Copyright © 2012 GT-S5830i.blogspot.com