Salı, Nisan 23, 2013


Samsung Galaxy Ace GT-S5830i Root ve Unroot Yapma Hakkında

Root Nedir ? Burdan Bakabilirsiniz.

Burdan Gerekli Dosyaları İndirin ve sd karta atın


Yukarıdaki linklerin birinden dosyayı indiriniz. içinde Araçlar Klasörü var. O araçlar içindeki 3 zip dosyasını da hafıza kartına atınız.

1- Telefonumuzu Kapatıyoruz Taki Titreyene Kadar
2- Ses Açma + Home Düğmesi + Güç Düğmesine Basılı Tutun Taki Samsung Yazısı Gelene Kadar. Yazı Gelince Elinizi Çekin.
3- Karşımıza 4 Seçenek Çıkacak Bunlardan Ses Kısma Açma Düğmeleriyle "apply ubdate from sdcard" üzerine gelip Home düğmesine Tıklıyoruz.

4- Burda sd kartımıza Attğımız "clockworkrec5830i.zip" dosyamızı Seçiyoruz. Home Düğmesine tıklıyoruz.
5- Karşımıza Yeni Seçenekler Gelicek
6- Burdan "install zip from sdcard" seçip home tuşuna basıyoruz.

7- Gelen Ekrandan "Chose zip from sdcard" tıklıyoruz.
8- Burda sd kartımıza attğımız "root_yapma_s5830i.zip" tıklıyoruz.
9- Bir sürü Alt alta Yes Yes gelicek arada Yes install "root_yapma_s5830i.zip" var ona tıklayın
10- Yükleme bitince geri tuşuna basın sonra "Reboot Sytem now" tıklayın 
11- Root İşlemimiz Bitmiştir. Bundan Sonra Telefonu Açıp Super User Uygulamasını Telefonunuza Yüklenmiş Olduğunu Kontrol Edebilirsiniz.



Cihazı Unroot Yapmak (Root u Kaldırmak) için ise Aynı Adımları Tekrarlayın Bu Sefer
8. Adımdaki "root_yapma_s5830i.zip" yerine "s5830i_unroot.zip" Yüklüyoruz Bu Kadar.

Unroot







{ 200 yorum... aşağıda okuyun ya da Yorum Ekleyin }

  1. Selamun Aleykm , Acil Yardım Lütfen , Aplly update from sdcard a tıklıyorum tekrar aynı menüde kalıyor E:failed to mount /sdcard (no such file or directory )
    E:cant mount /sdcard

    Yazıyor ???

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hafıza kartın çin malı olabilir. Çıkarıp bir biçimlendir öyle dene olmazsa başka bir hafıza kartı ile yap

      Sil
    2. Kardeşim aynı hata bende de oluyordu boşuna biçimlendirme sorun sd kartta telefon bir nedenden dolayı sd kart ı clockwordmod da göremiyor sana tavsiyem sd kart ı degiştirip micro sd flan alman onları okuyor

      Sil
  2. slm admin ilk önce emeğine ve beynine sağlık ben root uygulamında sonuç elde ettım :) şimdi telefonumun hafıza sorunu tamamıyla sonuca kavusmus oldu mu yoksa yıne hafıza sorunu yasarmıyım ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sadece root mu yaptın? Hafıza sorunu için iki yöntem var

      1.si Gereksiz Sistem uygulamalarını silmek ve yüklediğimiz uygulamaları fafıza kartına taşımak.
      Burdan
      http://bc.vc/6i66cp

      2.si Hafıza kartına ikinci bir yer açıp uygulamaları oraya taşıma linkleme yöntemi derler 1. yöntemin yetersiz olduğu durumda bu kullanılır.
      Burdan
      http://gt-s5830i.blogspot.com/2013/05/ext-alan-olusturma-uygulama-bellegini.html

      Sil
    2. programı kurdum fakat hafıza kartına aktarım yapamıyorum user telefonumda yuklu ama tek sorun hafız kartına uygulama aktaramıyorum yardımcı olurmusn ???

      Sil
    3. Nerde sıkıntı yaşıyorsunuz? hangi yöntemi yaptınız. linkleme mi yoksa sd karta taşıma mı

      Sil
  3. olduda dosyaları hafıza kartına taşıyamıyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sd adabterin şeyi varya beyaz olan koruma üzerinde olmasın ona bir bak

      Sil
    2. link2sd ile taşıyabilirsin.
      http://bc.vc/6i66cp

      Sil
  4. Öncelikle teşekkürlerimi iletirim. Anlatım çok iyi ben yaptım ve hafıza sıkıntısı ortadan kalktı şimdi dahili hafıza 70 mb ye kadar çıktı çok sağolun.

    YanıtlaSil
  5. Admin Çok sağoroot ettim amal nasıl ve ne amaçlı kullanılır

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Konunun en üstte root nedi ne işe yarar açıklanmış neden bir daha sorma gereği duydunuz. :)

      Sil
    2. hocam bn ilk yüklemiştim başarılı bi şekilde telefon format atıldı rom yüklerken şimdi yukardakinin aynısını yapıyorum bad instal aborted yazıyo olmuyo

      Sil
    3. romlar zaten rootlu olur sadece stock romda root yapılır

      Sil
  6. ÇOK TEŞŞEKKÜRLER HOCAM SONUNDA YAPTIM

    YanıtlaSil
  7. bu dosyları winrardan çıkarmamız gerekiyormu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet bir klasör çıkacak ve 3 adet zip dosyası bu 3 zip doasyasını sd karta atıcan çıkarmadan

      Sil
  8. RAMDUMP Mode (ARM9 mode) yazıyo kalıyo ölece..?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tuşlara yanlış basıyorsunuz. telefonunuz gt-s5830i olacak i sürümü
      eğer i sürümü ise bataryaı çıkar biraz bekle sonra tak
      ses açma+home+güç sırasıyla basılı tut samsung yazısı gelince elini çek

      Sil
  9. İlk olarak paylaşan kişiye teşekkür ederim.
    Arkadaşlar failed gibi sorunlarla karşılaşıyorsanız hiç korkmayın bi sorun yok sadece sd kartı biçimlendirmeniz lazım o da şu şekilde yapılacak sd kart telefonda takılı iken Ayarlar>Gizlilik>Fabrika Ayarlarına Sıfırla'ya basıyoruz ve oradaki sd kartı biçimlendir yazısına basıyoruz sonra sıfırlıyoruz. Telefon açılınca google play'den 1-2 uygulama indirin msl : Opera mobile browser gibi falan sonra telefondan sd kartı çıkarıp bilgisayara takın ve burada paylaşılan dosyaları atın bu kadar basit... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kendinizce sorunu halletmişsiniz ancak. failed mount gibi hatalar sd kart çin malı olunca yaşanıyor biliyorsunuz piyasa hep çin malı

      Sil
  10. Güzel samsung ürünleri bu paylaşım için Türkiye'de sayesinde kullanılabilir.

    YanıtlaSil
  11. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bakın yanlış tuşlara basıyorsunuz.
      bataryayı çıkarın biraz bekleyin sonra takın
      recover mod için : Ses Açma + Home Düğmesi + Güç Düğmesine Basılı Tutun Taki Samsung Yazısı Gelene Kadar. Yazı Gelince Elinizi Çekin.

      download mod için : Se kısma + Ses Açma + güç asılı tutun sonra tekrar ses açma

      Sil
    2. tamam hallettim o sorunu teşekkürler :) ama şimdi de ekranda yarım saattir dowloading.. yazıyor ?

      Sil
    3. tamam downloading yazar. odin denen programa dosyaları resimdeki gibi yerleştirdiysen start a basıyorsun

      Sil
  12. root yüklemesi tamamlandı yazdı,Reboot Sytem now a tıkladım ama telefonu açtığımda yüklü Super User yok :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bi daha deneyin dosyayı seçtiğinizden yükledeiğinden emin olun belki unroot dosyasını seçmişsinizdir root olanın seçeceksiniz

      Sil
  13. Kardeş rarları çıkartıcam mı. Çıkartmiycaksam da nereye atcam bu rarları. Çıkartıcaksam da nereye atacam bunları ??? ACİL YANIT

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. indirdiğin klasör de arçlar klasörü var onun içindeki 3 adet zip dosyasını çıkarmadan sd kartın na dizinine atıcan

      Sil
  14. No Files Found diyor restore ye tıkladıktan sonra ne yapmam gerek?

    YanıtlaSil
  15. admın bana yardım edermısın ne ses kayıt nede vıdeo cekemıyorum kırmızı tusa basıyorum ama hıcbısey olmuyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Telefonu yeniden başlattın mı
      Çözüm olmazsa lin2 sd ile sistem uygulamalarına geç kamerayı ve ses kaydedicisibi bul verileri temizle de bakalım olmazsa mecbur format atıcan

      Sil
  16. kardeş hepsini yaptım ama telefon hala kendini resetliyor..hatta sen son aşamada ekranda yes yes yes olacak demişsin ama benimkinde no no no yazıyor ondan olabilir mi acaba???

    YanıtlaSil
  17. yok ondan değil ben yanlış yazmışım no no arada yes var ona tıklıyorsunda telefon neden reset atıp duruyor sen reboot system now dedin mi

    YanıtlaSil
  18. telefon root yaptıktan sonra hiç açılmıyor yardım ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Telefonunuz GT-S5830i mi
      Root dosyasını burdan mı indirdiniz.
      Daha önce root yapmışmıydınız.
      Som çare sitenin en üst kısmında yazılım yükleme var oradan yazılım atın sonra burdaki root dosyaları ile rootlayın

      Sil
  19. Ben şimdi root atsam herhangi bir sorunla karşılaşırmıyım. İlk defa root atıcam telefona bişey olmaz demi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok bişi olmaz söylenenşeri jarfiyen yerine getir.

      Sil
  20. link2sd hersey tamam ancak hala sdcard 2. bölümü görmüyor .s

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ilk bölümü fat32 kalan bölümü ext3 yaptıysan link2sd açılışta dosya formatını sorar önce ext 3 işaretle olursa telefonu yeniden başlatman istenir olmazsa link2sd de seçenekler daha fazla betikleri tekrar olutur ext2 seç dene bakalım eğer görürse filtreden dahili ve sd kart uygulamnalrına baktıpında sd karta linkle seçeneği aktif olur

      Sil
  21. yukarıda verdiğin programlarda araçlar diye bi klasör bulamıyorum

    YanıtlaSil
  22. daha önce root yapmadım, linklerdeki programı yükledim fakat dosya açamıyorum, yardımcı olur musunuz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yukardaki linklerden birinden arşivi indirin bilgisyara ile ama telefonda açmak için zarchiver kullanabilirsiniz. bilgisayarda çalıştırdığınızı varsayıyorum arşivi açtınız winrar ile içinde araçlar klasörü var onu sd kartın ana dizinine atın sonra telefonu recovery moda alın almak Ses Açma + Home Düğmesi + Güç Düğmesine Basılı Tutun Taki Samsung Yazısı Gelene Kadar. Yazı Gelince Elinizi Çekin. diğer adımlar yukarda yazılı zaten

      Sil
  23. bilgisayara indirmek için başka bi program veremez misiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. indirmek için illa bir program gerekli değil.

      Sil
  24. admin ben rootladım sonra candy crushun aceye uygun versiyonunu indirdim ama yükleniyor diyo sonra uygulama yüklenemedi diyo çözümü varmıdır acaba ??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o telefonla uyumlu değil onun için yüklenemdi diyor o oyunun çalışan versiyonu yok galiba

      Sil
  25. Allah tutugunu altın eder inşallah

    YanıtlaSil
  26. Adem kardeş bnm telefon orjinal hiç root falan yapılmadı garanti bile duruyor yorumlara bakınca root yapınca dosyalar sd karta atılmıyormuş kamera ve video çekimi çalışmıyormuş bir çok sorun oluyormuş doğrumu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kim Söylemiş ? yalan sölemiş.
      Biz bal gibi kullanıyoruz. eğer bir sorun çıkarsaydı buraya atmazdık sen yapay romlar ile karıştırmışsın galiba yapay romlarda genelde kamera sorunları var
      bu işlem telefona zarar vermez ama garanti dışı bırakabilir mi bilemiyorum

      Sil
  27. Hocam benim bi kaç sorum olacak.
    1-Pc olmadan root yapılabilir mi? (Zarchiver var.)
    2-Telefonu root etsem Chainfire3D yüklesem sonra unroot yapsam programı kullanmaya devam edebilir miyim? (Sadece Chainfire3D için root yapacağım çünkü.)
    3-Root yaptıktan sonra telefonda geri dönüşü olmayan, düzeltilemeyecek değişiklikler yapılabiliyormuş bunun için kilit programı gibi bir şey var mı? Telefonun ana sistemine müdahale etmemi engelleyecek bir şey. (Bence yoktur ama sorayım dedim sakata gelmeyelim sonra. :D)
    4-Unroot yaptıktan sonra cihaz kesin garanti kapsamına tekrar girer mi?
    Cevaplarını bekliyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öncelikle hayat meselesi yapma :) görende nükleer reaktör yaptığını sanar.
      1-PC olmadan root yapılabilir. dosyaları zarchiver ile söylenen yereler çıkart olur
      2-chainfire rootsuz çalışmaz çünkü her çalışıtığında root ile çalışır.
      3-sen bilmediğin hiç bir şeyi silmedikten sonra ve bilmediğin rootlu programları kurcalamadıktan sonra hiç bir sorun olmaz hem sorun olsada tekrar yazılım yükler orjinale dönersin zor iş değil
      4-muhtemelen girer çünkü tam bilgim yok

      Sil
  28. superuser oldu.Bundan sonra ne yapmam gerekiyor.link2sd programı da var telefonda.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Root yaptıysan link2sd de varsa şimdi aç
      Ayarlar/Kurulum yeri/Harici seç bundan sonra yüklediğin uygulamlar sd kartına kurulacaktır.
      halihazırda kurulu uygulamaları sd karta taşımak için filtre simgesine bas orda dahili seç ordaki uygulamaları basılı tut Sd karta taşı bas onlarda sd kartına taşınacaktır
      daha fazla yer açmak için bu konuyu oku
      http://bc.vc/6i66cp

      Sil
  29. Adam sende ; ses açma + home + güç düğmesine basıyoz RAMDUMP mode (ARM9 mode) çıkıyo işte amk , yalan mı söylüyoz , olmuyo işte

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Telefonun GT-S5830i yani "İ" sürümü olduğuna emin misin i srümü ise kesinlikle yanlış tuşlara basıyorsun demektir denemeden önce bataryayı çıkar biraz bekle sonra tak sonra ses açma+home+güç basılı tut samsung yazısı gelince elini çek recovery moda girer

      Sil
  30. Benim root hakkında hiçbir bilgim yok? Eğer yaparsam nasıl sıkıntılar yaşarım ona göre yapacağım biraz açıklar mısınız?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. root garanti götürür. telefonunuza yönetici yetkisi kazandırır. artık herşeyi değiştirebilirsiniz. bilmediğiniz şeylere ellemediğinizde hiç bir sorun çıkmaz

      Sil
    2. bişi sorucam kardesim root garanti görütürüyor yaa eyere unroot yapıp kaldırısak garanti geri geliyormuu

      Sil
    3. Kardesim ben root yaptım diyelim sonra unroot yapınca kalkıyor demii ? bide kalktıgını nerden anlıyoruz bi bilgi vere bilcenmii ? Şimdiden teşekürler

      Sil
    4. Evet dedik ya
      Nerden anlarsın root ladığında superuser diye bir uygulama yüklenir ve roo isteyen programlar başarı ile root yetkisi alır.
      kaldırdığında ise superuser silinir

      Sil
  31. admin telefonuma root attım 2.3.7 kernel sürüm tekrar kaldırmak istiyorum.Unroot işlemi yapıcam fakat ''apply update from sd cart bölümü yok, apply update.zip yazıyor.Hafıza kartını biçimlendirdim fakat yine olmadı ne yapmalıyım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. senin recovery mod değişmiş cwm olmuş tek çaresi format atacan yani yazılım yüklicen ha root kaldırmak için "install zip from sd kart" seçeneğiyle yapıcan aply ubdate from sd kart yerine o gelir artık
      bişi daha custom rom yani özel rom atmışsın root kaldırsanda garanti dışıdır. ha bide benim unroot dosyam senin varsayılan gelen superuser ini kaldıramayabilir.

      Sil
    2. peki nasıl yükleyecem kardeş yardımcı olurmusun.Ben sadece şuanki rootu kaldırmak istiyorum yeni bi root düşünmüyorum

      Sil
    3. bence kaldırma! ha illa kaldırmak istiyorsan benim unroot dosyasını dene olmazsa başka bi çare var ama çok karmaşık ve ayrı dosylar gerektiriyor. tabi o da olmayabilir

      Sil
  32. neden kaldırmayım kardeş ben stabil olarak kullanmak istiyorum kernel sürüm kalsın ama görünüm orjinal stock rom gibi olsun istiyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. servise gönderdiğinde adam kernel yüklediğini anlar. yani ha rootlu ha rootsuz ne fark eder

      Sil
    2. Peki şimdi nasıl düzeltebilirim ?'' apply uptade.zip ''ten bişey yükleyemiyorumki

      Sil
    3. Sizin sorunun cevabını başkasına cevap yazmışım kusura bakmayın
      install zip from sdkart ile yapacaksınız.

      Sil
  33. Admin yardım et root yaptım samsung ana sayfasını sildim iphone 5 fake indirdim güzel çalışıyordu format atayım dedim bir attım keşke atmasaydım telefon samsung yazısında donup kalıyor YARDIMMMM....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mecbur yazılım atıcan
      http://bc.vc/AhVlKQ

      Sil
    2. Yardımın için saol 3 buçuk saatlişk çalışma sonunda Original room yükledim ve oldu

      Sil
  34. Admin Tekrar dan :D Yardım edermisin eskiden yaptım oldu room başarılı ama şimdi Telefon bozulduğunda sizin sayfanızdan original room indirdim ve düzeldi fakat aynı işlemleri şimdide yapıyorum ama superuser yüklenmiyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bizim root dosyasını deniyorsun değil mi? burdan indirdiğin
      recovery moda girdin
      ubdate zip form sd kart tıklıyorsun
      Araclar klasörüne gir
      GT-S5830i_Root.zip seç yükle sonra reboot de olması lazım

      Sil
    2. Dedin iz gibiyaptım fakat yine olmadı jely bean rom yüklledim o romda root olduğu için otomatik rootlandır yinede saol şimdi windows phone 8 rom yüklüyorum

      Sil
    3. Telefon GT-S5830i isürümü ise orjinal romumu yüklediyseniz çalışır aksi halde hata sizdedir.

      Sil
    4. aynı hataa bendede oldu ilk yükledim çalıştı ama sonra rom yüklerken tlefon formatlandı sonra dosyları yükledim instal sd card sonra root yapmaya tıklıyorum olmuyo

      Sil
  35. Merhabalar benim , telefonla tek sorunum dahili hafızasının çok düşük olması . Bu telefonu gittigidiyordan aldım , imei numarası kopyalanmış pirana diye bir telefona ait , root atarsam imeisinde bir sorun çıkar mı? Şebeke sorunum olur mu? Rom yükleyince imei bozuluyormuş diye duydum Rootta da aynı şey geçerli mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim yaptığım hiçbir anlatım imei e zarar vermez güvenle yapabilirsin

      Sil
    2. peki bu dosyaları hafıza kartına rasgele mi atıyoruz yoksa spesifik bir alan mı seçiyoruz?

      Sil
    3. hafıza kartının ana dizinine atabilirsin ki recovery modddan hemen bulup yükleyesin bir klasçrde olsa o klasörü açıp yükleyebilirsin

      Sil
  36. Mrb kardsm ben rot yapdım oldu da rom nasıl yapıcam ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rom derken orjinal yazılımamı dönecen yoksa yapma yazılımmı atıcan bunlar için root gerekmez root oyun açmak kurcalamak için lazım

      Sil
  37. meraba.. "apply update from sdcard" dedikten sonra
    install /sdcard..
    Finding update package...
    Opening update package...
    E:Can't open /tmp/sideload/package.zip (bad)
    installation aborted.
    yazısı geliyor...Kartı biçimlendirdim yine aynı ne yapmalıyım? Bir de eğer olumsuz bi durum varsa kartı çıkarıp normal şekilde telefonu başlatabilir miyim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o sarı menüdeysen chose zip from sdcard ile seçeceksin zip dosyasını kırmızı menüde isen apply ubdate from sd card seçecen

      Sil
    2. kırmızı menüdeyim ve dediğiniz gibi yapıyorum sürekli apply update from sdcard seçiyorum hep başa dönüp kırmızı menüde kalıyor..Başka bir sdcard biçimlendirip denedim aynı şey onda da oluyor :(

      Sil
    3. kırmızı menüdeysen hafıza kartında "clockworkrec5830i.zip" dosyasını atmışsındır zaten hani araçlar klasöü vardı ya içindeki üç adet zip dosyasını sd karta atıyorsun buları yaptın
      kırmızı menüyü açtın apply ubdate from sd card seçtin ordan "clockworkrec5830i.zip" dosyasını seçeceksin sarı menü açılacak açılınca bu sfere chose zip from sd kart seçecen ordan da root.zip dosyasını seçecen bitti

      Sil
    4. tamam hallettim teşekkür ederim yardımınız ve ilginiz için :)

      Sil
  38. usta ben apply ubdate from sdcard buna tıkladığımda hiçbişe olmuyo ekram gne geliyo acil yardım !!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hafıza kartında sorun olabilir hiçbir hata mesajı yokmu

      Sil
  39. ben bu işlemleri yaptım daha sonra superuser uygulaması yüklendi ama ben bu super user uygulamasını nasıl kullanacağımı bilmiyorum proğramlar nasıl ekleniyo buna

    YanıtlaSil
  40. şimdi devamlı kapanmaya zorla uyarsı çıkıyo bideuygulamalr nasıl ekleniyo buna kullanılan uygulama yok diyo

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hangi program kapanmaya zorla hatası veriyor. superuser uygı-ulamaexlenmez kullanacağın program yetki ister sen izin verirsin örneğin chainfire3d bu arad telefonun i sürümü değilmi

      Sil
  41. telefonu rootladıktan sonra sık sık olmasa da ara ara sd kart çıkarıldı diye uyarı veriyor çıkartmadığım halde ve sd kartın sorunlu olduğunu söylüyor. daha sonra unroot ettim ben de. sizce nedeni ne olabilir?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. zaten telefon söylemiş büyük bir ihtimalle hafıza kartınız bozuk yada yuvasında baskıyla hasar vermiş olabilirsiniz bunlardan emin olmak için sıfır bir orjinal yazılım atmanız tavsiye ediyorum o zaman sorun devam ederse ya hafıza kartı yada telefon bozuktur.
      burdan yeni yazılım atabilirsiniz. http://adf.ly/WZPXF

      Sil
  42. superuser uygulaması kapanmaya zorla hatası veriyo devamlı telefonda 5830 İ

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. orjinal yazılım yükle (stoc rom) http://adf.ly/WZPXF

      Sil
  43. telefonda bu yazılım yüklü zaten daha önce burdan yüklemiştim

    YanıtlaSil
  44. lllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll
    l(ramdump mode l
    l (arm9 mode) l
    llllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll
    ya basıyorum bu gelior

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. telefonun i sürümü ie o zaman yanış tuşlara basıyorsun
      Ses Aç + Home + Güç basılı tut samsung yazısı gelnce elini çek

      Sil
  45. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  46. yav admim peki 1 i tane dosyayımı indircem hangi dosyayı yoksa hepsini mi indircem büsürü dosya var yoksa hepsinimi admin acil yardım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 1 tane indirecen diğerleri alternatif

      Sil
  47. bu işten kârın ne! neden insanlara yardım ediyorsun panpa? :D bak bi bokluk çıkmasın. reklamdan falan kazanıyorsan tamam tıklarım da ne biliyim bu kadar soruya cevap vermişsin garip geldi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Reklamların pek bi karı yok. aylık bi 15-20 dolar.
      ben bilgisayarla teknolojiyle uğraşmayı çok seviyorum. birine yardım ettiğimde işe yarıyorsa çok mutlu oluyorum. hani bi hacker in bir hack yaptğında duyduğu haz gibi..
      anlatabildimmi
      ama bu kadar anlatıma emeğe rağmen bazıları hala anlamıyor ve iyice okumadan soru soruyor. buda beni üzüyor tabi.

      Sil
  48. kardeşim ben sadece araçları yükledim öyle yapıyom olmuyo nolurasun bakabilirmisin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. araçlar klasörünü sd karta attın tamam.
      sonra recovery moda aldın tamam.
      appy ubdate zip from sdkart bas(ev tuşu ile) ordan araçlar klasörüne gir ordan GT-s530i_root.zip dosyasını seç(ev tuşu ile)
      sonra geri tuşuna bas
      reboot systemnow de. açılınca tel
      super user diye bir uygulama göreceksin tamamdır.

      Sil
    2. ya ben super useri göremedim arç maraç yok ben bunu yaptım senin dediğin gibi uygulama göremedim neden benim sım karttım yok ona mı nolursun admin ben 3d yi indirdim sadece root eksik araçlar yok bi bakabilirmisin

      Sil
    3. root yapmadıysan neden chainfireyi yapıyorsun yazıları okumuyorsan boşver ben sana yardımcı olamam kusura bakma

      Sil
    4. Hafıza kartına yukardaki linklerden indirdiğin araçlar klasörü nü kpyala sonra recovery moda al ordan appyl ubdate from sdkart tıkla sonra araçlar klasörüne gir GT-S5830i_root.zip dosyasını yükle sonra geri gel reboot system now de yukada hepsini resimli anlatmışım neden okumuyorsun delirttin beni böyle yaparsan sana cevap vermicem artık

      Sil
  49. öncelikle herşey için çok teşekkürler, çok faydalı bir iş yapmışsınız biz kullanıcılar için.
    benim sorum root bittikten sonra şu 3 dosyayı silebiliyormuyuz sdcard'dan, yoksa kalması şart mı?

    YanıtlaSil
  50. usta ben anlattıgın gıbı hepsını yaptım lınk2sd yukledım hafızayı sd karta aktarmak ıcın gereksız olanları sıldım falan fılan aktardım fakat sımdı bı ıslem yapmak ıstedıgımde root erısım hakkı alamadı superuser uyarısına ızın verdıgınızden emın olun dıye hata verıyo bunu nasıl duzeltıcem

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yanlışlıkla engellemiş olabilirsin superuser i aç sorun yaşadığın uygulamayı bul kırık android simgesine tıkla

      Sil
    2. ıslem kaydında lınk2sd reddedildi yazıyo

      Sil
    3. tamam kırık android simgesine bas yada çöp simgesine bas kaldır tekrar lin2sd ye gir izin ver

      Sil
    4. yok degısen bısey olmuyo ben anlatımın ve ılgın ıcın sana cok tesekkur ederım.

      Sil
    5. superuser da link3sd tıkla orda çöp simgesine tıkla sil
      sonra kapat
      link2sd yi aç superuser izni ster izin ver de

      Sil
  51. valla bir suru sey denedım o cop sımgesıne basınca sılınmıyo ızın ver veya reddet oluyo sadece her turlusunu denedım cıktım tekrar gırdım lınk2sd ye hıc sormadı ole bsy telı kapatıp actım denedım gene sormadı lınk2sd yı sıldım tekrar yukledım gene sormadı superuserdan sılınmıyo bı turlu kaldı orda

    YanıtlaSil
  52. tamamdır ustat oldu sonunda senıde ugrastırdım kusura bakma cok saol tesekkur ettım tekrardan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. iyi güzel ilk zaman herkes acemidir. taki öğrenen kadar sabırla anlatımları adım adım uygulayarak

      Sil
  53. GEREKLİ DOSYALARDAN İNDİRİYORUM AMA POPİ TV KURULUYOO LÜTFENNN ACİL YARDIMM

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sen reklamlara tıklıyon ordan başka bişi indirip kurmuşsun. onu sil bilgisayarından
      burdan indir mesela reklamları geç demeyi unutma
      bc.vc/kQ74Av

      Sil
  54. teşekkür :) sayende yaptım peki ama bu araçları başka bir telefona da root atılabilir mi

    YanıtlaSil
  55. merhaba ben telefonumu rootlayıp bunu yapmak istiyorum ama korkuyorum herhangi bir veri sorunu felan olurmu diye bide whatsapp gibi programlar yüklenirmi bunu yükledikten sonra şimdiden teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu dosyları yüklersen bu anlatıma göre sorun olmaz her uygulamayıda yükleyebilirsin (tabi telefonla uyumlu olan)

      Sil
  56. peki imei numarasına bişey olurmu ben önceden denemiştim bunları bilmiyodum fazla samsung a verdim 35 tl aldılar o yüzden soruyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. burdaki dosyları kullanırsan hiçbir sorun olmaz hem telefonu çökertirsen diyelim burdan yazılım yüklersin eski haline gelir 35 tl yi boşuna vermişsin.
      http://adf.ly/WZPXF

      Sil
  57. Oncelikle selamin aleykum kardes ben bu rootu uzun suredir kullaniyordum ve memnundum guncelleme yapiyim dedim hep gaining root access failed diyor acil yardim!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. burdai rootu yaptiysan son sürümdür neyi güncelledin anlamadım

      Sil
  58. kardeş instaling aborting hatası veriyor ya :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. root dosyası uzantısı .zip değil mi? kontrol et belki dosyayı bozuk indirmişsindir. telefonun gt-s5830i mi bunları kontrol et olmazsa başka bir hafıza kartı ile dene ha bide cwm ile yüklemeyi dene

      Sil
  59. ben aceme 4.1.1 yükledim nasıl geri alıcam yrdm lütfen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. GT-S5830i Cihazın için burdan orjinale dönebilirsin
      http://bc.vc/vE04zu

      Sil
  60. unroot yapıgımızda garanti geri gelirmi

    YanıtlaSil
  61. Telefonum Rootluydu. Anlatımınızı kullanarak yaptım ve superuser programı kayboldu menümden. Emin olmak için SuperSu indirdim. Hata verdi yani uygulama bulamadı. Silinmiştir değil mi yani unroot yapabilmiş miyim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. unroot zip doyasını yüklemişseniz tamamdır silinmiştir.

      Sil
  62. slm kardeşim ben root ettm telefonumu ama smdide ımei uctu *#06# yapıyorum hc ımei felan yazmyor yardım edermsn..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne yaptın ki imei uçtu root la uçmaz imei sen başka bişi kurcalamışsın.
      burdan stock yazılım yükle http://bc.vc/vE04zu
      olmazsa telefoncuya gidip imei yükleyecen

      Sil
  63. Kardeş ben root attıktan sonra hafıza kartını okumadı telefon ne yapmam gerekiyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. böle bişi mümkün değil hafıza kartınız çin malı olabilirmi telefonu açıp kapatın yada hafıza kartını bilgisayar takıp biçimlendirin fat32

      Sil
  64. şimdiye kadar gördüğüm en aydınlatıcı anlatım için teşekkür ederim. bu sayede hafıza kartına taşıyamadığım uygulamaları rahatlıkla taşıyabildim.

    YanıtlaSil
  65. root attıktan sonra telefonu güncelleyebilir miyim ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güncelleyebilir sin ancak sonrasinda root silinebilir. Ozaman tekrar rootlarsin

      Sil
  66. Ses Açma + Home Düğmesi + Güç Düğmesine Basılı Tutuyorum Fakat Normal Acılıyor Yardım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Önce ses açma+home basılı tur sonra güç dugmesine basili tut en son ucune de basili kalacak samsung yazısı gelince elini çek.

      Sil
    2. Tmm Sağolun Videoyu izleyerek yaptım sadece ses yükseltme tuşuna basıcakmısım ben 2 sinde basıyordum :) inş sorun cıkmaz

      Sil
  67. Telefona root atınca android sürümü direk güncelleniyor mu ? Yani mesela 2.3.6 ise 4 küsura yükselir mi ? Yoksa uğraşmak zorunda mıyız ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ole bisi yok root sadece telefonu kurcalamak icindirbu telefon 2.3.6 dan daha yuksek bir yazilim yok

      Sil
  68. yaw kardeş cahilliğime ver ama dediğin herşeyi yaptım.
    ama superuser uygulamasını açınca orada hiçbir uygulama görünmüyor allah aşkına yardım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen root isteyen bir uygulama yuklemedikce orasi bos kalir ornegin marketten link2sd uygulamasini indir. Ac izin ver de artk orda gorunecektir.

      Sil
  69. slm admin öncelikler teşekkürler çalışma için
    ben telefonu root yaptım superuser yükledim ancak link sd2 yi çalıştırmaya çalıştığımda root yetkinizin olduğundan emin olun uyarısı ile karşılaşıyorum..

    ayrıca super userda su binary viegacy bölümünde kırmızı bir uyarı var ve son olarak güncelleme de yapmıyor.. super user da telin uygulamaları da görünmüyor su dosyası ile ilgili sanırım ne yapabiliriz??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Telefonun GT-S5830i OlmalıÖncelikle
      Root işlemi tamamlanmamış görünüyor.
      Tekrar Root yap Sonuç vermezse yazılımdan kaynaklanıyor olabilir
      Burdan Stock ROM Yükle http://bc.vc/vE04zu
      Sonrasında Tekrar Root Yap

      Sil
  70. merhabalar
    hocam sızlere cok tesekurler telefonum brıck olur dıye cok korkuyordum ama sonunda buraya guvenerek 1 dk telefonumu rootladım sımdı dusunuyorumda neden daha once yapmamısım :)

    YanıtlaSil
  71. admin kardeş benim telefonum rom yüklü yaparsam sorun olur mu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rom da zten root var niye atasın ki

      Sil
  72. adam sende,
    ben daha once arkadaşıma bu siteden okuyup telefonu rootlattırdım.sonra çocuk CYONAGEN mod atarken tel brink oldu.kitlendi.servise verdim iki güne yaptılar.Şİmdi sadece root atmak istiyorum.ROM atmak zor zaten hem çoğu hata vriyor.şimdi sorum CUSTOM ROM kullanıyormusun.

    YanıtlaSil
  73. kardeşim aldığın para gani gani helal olsun.Root yaptım.superuser yüklenmiş.arkadaşlar kesin yapın hiçbir hata yok vallahi....Ustam şimdi custom rom un varmı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ROM Bölümünden Touchwiz resurrection 9 var onu yada mindcr romu yükleyebilrisin. anlatıma uyarsan ve herşeyi yaparsan hiçbir sorun çıkmaz. ben mindcr rom kullanıyorum. çok stabil

      Sil
    2. KARDEŞ ROOOT ATTIM VE SUPERUSER YÜKLENMİŞ FAKAT TEL İN KENDİNE AİT UYGULAMALARINI HALA SİLEMİYORUM? İYİ DE ROOT TAM YETKİ VERMİYOMUYDU?SİLEBİLMEM LAZIMDI? BİDE O ROMLARDA BİR HATA VARMI

      Sil
    3. Yok super user sadece root izni veriri silme işi yapmaz silek için link2sd programını kullanabilirsin. anlatım ve sileileceğin uygulamalar burada anlatılmış bir göz gezdir.
      http://bc.vc/6ksvGI

      Sil
  74. İŞTE BU İSTEDİĞİMDİ :)peki rom atınca buna gerek varmı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. custom rom yüklersen (toucwiz,mindcrom gibi) içinde superıser vardır. ve gereksiz uygulama yoktur. gene kullanmadığını silebilirsin tabi

      Sil
  75. adam sende ben sana rom formunda romların android sürümlerini sormuştum. sen bana tek 2.3.6 var gerisini tel kaldırmaz demiştin. Fakat bu formun ortalarında bir yerde bir argadaş 2.3.7 yaptım demiş sen ona yapay rom yüklemişşin demişşin.iyide o nasıl yaptı anlamadım?
    ikinci blogspot un başka formlarında yücel çağlar gibi (adını unuttum :) jellyblast;ace -i sure ;başkası cyonagen 9.1 (4.1.1) anlatıyorYANİ BAYA VAR ÜST SÜRÜM ROMLAR.SEN BANA YOK DEDİN.BU ADAMLAR NASIL YAPIYOR? EMİN MİSİN

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bak dostum 2.3.7 var Cyanogenmod 7.2 yüklenmesi biraz meşakatli kernel yüklüyorsun önce sonra romu kuruyorsun. içinde samsungun görev yöneticisi yok ve teması güzel değil. ve ayrıca senin dedğin 4.1.1 gerçk değil 2.3.6 üzerine yapılmış romlardır. 4.1.1 veya 4.2 diye yazarlar. gerçek 4.0.4 Cyanogenmod 9 da var oda yakında çıkar bizim telefon için

      Sil
  76. tamam kardeş kızm@ B-) TOUCHWİZ VEYA MİNDCROM lar için odinsiz rom yükleyemezmiyiz ?
    birde 4.0.4 çıkınca buraya atarmısın?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. odin ile roma özel rom atmadan rom yüklersen ime silinir telefon şebekeye bağlanmaz. 4.0.4 çıkınca buraya tarım+++

      Sil
  77. meraba bende kore malı galaxy note 3 replika telefon var fakat siztemgüncellemesi yapamıyorum. içinde çok gereksiz uygulamlar var kaç siteye baş vurduysam kimseden cevap gelmedi.en son çare size başvurmak kaldı. bana bikaç konuda yardım edermisiniz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sistem güncellemsi olmaz o telefonlar için sonuçta firma değiller. yazılımı çok dikkatli olmalısın çünkü odin gibi yükleme şansın olmaz.
      senin gereksiz programlardan kurtulmanın tek yolu root yapman ve linksd değilde system app remover ile yedekli dosyaları silmen çünkü bilmediğin bişi silersen geri alma şansın olmaz.
      şimdi rootlama için sana bir program önercem
      root atamadan önce ayarlardan usb hata ayıklamayı açmayı unutma
      Unlock Root Pro root atmayı dene sonuç alamazsan
      zhuodashi3 var onu dene

      Sil
  78. imei sorgulama yaptıgım zaman kayıtlı ithal firma adı falan yazıyor. birçok araştırma yatım ama sadece s4 için açıklamalı olarak verilmiş. note3 e bakıyorum pek fazla bilgi yok. biyerde buldum oda cevap vermedi son çare siz aklıma geldiniz. peki ben bu telefona root yaptıgım zaman imei ile ilğili bir sorun olmaz değil mi mesela telefonu fabrika ayarlarına döndürdüğüm zaman imei adresini tekrar yüklemek zorunda klayorum. daha doğrusu telefoncuya götürmek zorunda kalıyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şimdi bu telefonlar orijanl samsung güncellems mi alıyor ? bilmiyorum ama root imei silmez ancak fabrika ayralarıda silmemesi lazımdı ancak internette çin malı telefonlara imei atma yöntemleri var bakanbilirsin herdefasında telefoncuya gitmene gerek yok

      Sil
  79. otjinal güncelleme yapanlaar var benim telefonun arkasında madein korea by samsung yazıyor samsung amblemide var artık orjinal mi değil mi pek anlamadım ama orjinal samsung diyorlar. bu arda size çok teşekkür ederim bu sayfa kadar ilgilenen alakadar olan başka kimse görmedim. allah her işinizi yola koysun inşallah. allahım yolunuza taş koymaya çalışanlara fırsat vermesin (AMİN)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. internette şöyle bir yazı gördüm
      "çakma cihazlar çin malı kore malı değil. Sizdeki cihazda çin malıdır. Samsung zaten bir kore firmasıdır yani orjinal samsung cihazları kore malıdır, çakmaları çin yapımıdır kore değil. Piyasada müşterileri kandırabilmek adına kore malı deyimini satıcılar uydurmuştur..."
      Siz kesin güncelleme olduğuna eminmisiniz.
      Bide şöyle bir yazı
      "Odin Programı ile güncelleme yapabilirsin ancak buda sıkıntılar yaratabilir yani güncelleme yaptıktan sonra sistem düzgün çalışmayabilir veya bazı özellikler hiç çalışmayabilir telefonun hiç açılmamasına kadar sorunlar yaratabilir. Normal oto güncelleme yapman imkansız kaçak telefonlarda."

      Sil
    2. Bak burda imei değiştrime yapılıyor seninkinde bir dene imeni bir yere yazmayı unutma
      http://bit.ly/1dHEt76
      http://bit.ly/1cpLfQs

      Root ve ime
      http://bit.ly/1lodzmr

      Sil
  80. kardesım bu mıılet gerızekalı galıba hıc bıseyı yapamıyolar. o kadar sıte gezdım bı burası ıyıse yaradı cok ıyı kardesım helal olsun sana..

    YanıtlaSil
  81. Abi merhaba, şimdi root attıktan sonra başka bi videodan bulduğum 4.2.2'yi yüklicem. S5830i kullanıyorum. Şarj kapasitesi değişir mi? Zart zurt şarj bitsin istemem sonuçta :P

    Not: Abi gerçekten eline sağlık, başarılı ve faydalı bir çalışma olmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. root atattıktan sonra rom yüklersen rootun silinir ancak custom romlar rootlu olur. bu arada senn dedğin 4.2.2 yalandır normalde 2.3.6 dır

      Sil
  82. admin ben şimdi root atarsam teldeki uygulamalar gidermi

    YanıtlaSil
  83. O linklerdeki seyleri indirdim acamiyorum dogrula ve yukle ve paket yukleyici war tikladigimda mobogenieyi filan yuklu nasil sd karta atacam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bilgisayarla indir. telefonda sıkıntı oluyor maalesef reklalar mobogenie saçmalığına yönlendiriyor

      Sil
    2. Telefondan yapilmiomu dowloaddan alip sd karta attim.gene ayni sd kartta bi klasormu acacam ne telefondan olyomu olmuosa pc den nsl olyyo usb ilemi ney ?

      Sil
    3. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

      Sil
    4. Muhammet BuraK YALÇIN
      download değil recover menü olacak
      indiridiğin zip dosyaları hafıza kartına at
      recovery menüden yükle

      Sil
    5. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

      Sil
    6. Ses Açma + Home Düğmesi + Güç Düğmesine Basılı Tutun Taki Samsung Yazısı Gelene Kadar. Yazı Gelince Elinizi Çekin.
      yukarda resimli anlatmışım

      Sil
  84. benim telefon rootlu idi fabrika ayalarını geri yükle dedim telefon kapandı açıldı dil değiştir sayfasından ileri gitmiyor ne yapmam lazım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tekrar wipe data yap dili seçerkende sd kart telefonda olmasın donma yapabiliyor

      Sil
  85. Saolasın admin gardaş Root attım şimdi Telefonu hızlandırma zamanı bana program fılan onerırımsın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 3d oyun oynama
      http://bc.vc/xbJ5cx
      ve
      telefon hafızasına daha fazla uygulama atma
      http://bc.vc/6ksvGI

      Sil

Copyright © 2012 GT-S5830i.blogspot.com