Translate
Salı, Nisan 30, 2013


Açıklama

Drive the world’s fastest cars and enjoy some of the highest performance racing action ever seen on Android.FEED YOUR NEED
Drive 20 cars, including the BMW M3 GT2, Lamborghini Gallardo, and Pagani Zonda.
EVERY PRO CIRCUIT DETAIL
Experience the sweeping skylines of 18 tracks in inspiring international locations (Chicago, London, Tokyo) through day and night driving. See and feel roaring engines, squealing tires, and crunching collisions. Above all, get speed, speed, and more speed!
UPGRADE, CUSTOMIZE, AND COMPETE
Fine tune performance with Top Speed, Acceleration, Tires, Suspension, and Nitrous upgrades. Add custom details like spoilers, rims, specialized paint jobs, and body kits.
HOW DO YOU RACE?
Jump into Quick Race or dominate the circuit in Career Mode. Select 3 Difficulty Settings (Rookie, Pro or Veteran). Track your evolution with DRIVER PROFILE.
Grab hold and push it to the limit with the most visceral and aggressive racing game on Android!
As always - due to the rich, immersive quality of this game - your download will take some time. We promise it’s worth the wait!
Be the first to know! Get inside EA info on great deals, plus the latest game updates, tips & more…
VISIT US: eamobile.com/android
FOLLOW US: twitter.com/eamobile
LIKE US: facebook.com/eamobile
WATCH US: youtube.com/eamobilegames
Check out more exciting games from EA like The Sims FreePlay, Need for Speed Most Wanted, Theme Park, World Series of Poker, and FIFA 12!
For more information about the third party targeted ad serving and analytics technology in this app and data they collect, see End User License Agreement:
http://tos.ea.com/legalapp/mobileeula/US/en/GM/

Uygulamanın Ekran Görüntüleri



DOWNLOAD






NOT: Oyun Chainfire3D Olmadan Çalışmamaktadır. Chainfire yapmak için Tıklayın.


Chainfire3D ayarları:
Reduce texture quality seçili olsun
Reduce texture size seçili olmasın
Use Plugin Qualcomm
Yükleniş :
1- Arşivin İçindeki "com.eamobile.nfsshift_na_wf" Klasörünü SD Kartındaki Android/data İçine Atıyoruz..
2- Attıktan Sonra "NFS Shift v1.0.62.apk" Kuruyoruz.v Sorunsuzca Oynuyoruz...
Uyarı! : Oyun oynarken media sesini tamamen kısın yoksa kara ekran olur


Eğer Ekran siyah olursa Oyunu Kapatın sonra açın
Oyunu seçin başlatın yarış başlamadan loading kısmında ekranı kapatın (power tuşu 1 kere basın) ekran kapanınca ekranı açın. düzelmesi lazım.

{ Aşağıda 65 yorum var Okuyun ya da Yorum Yapın }

  1. Arkadaşım sana ne kadar teşekkür etsem azdır bi aralar bu telefondan soğumuştum(gt-s5830i)sayende zevkine vardım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne Diyelim Allah Samsung un Belasını
      versin Böyle bir Dolandırıcılık Yaptığı için Baktı Galaxy Ace Yok Satıyor. Ace nin Daha Ucuzunu Yaptı. Yani Anlayacağın Ekran Kartı Yok. Gene Chainfire Sağolsun :)

      Sil
  2. sende chainfire nfss ayarı varmı sen videoda garip bişeyler yapıosun?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Chainfire ye gir "DefaultOpenGL settings" / "Reduce texture quality" seçili olsun. aşağısında "Reduce texture size" seçili olsun daha sonra Onunda Aşağısında "Use plugin" e tıkla ordan "nvidia" seç netice alamazsan "QUALCOMM" seç. eğer Sende nvidia qualcomm çıkmamışsa söylenenleri yapmamışsın demektir ozaman burdan harfiyen aynısın uygula http://bc.vc/26314/gt-s5830i.blogspot.com/2013/05/samsung-galaxy-ace-gt-s5830i.html

      Sil
    2. tmm saol yardımcı oldun ama başka araştırmalarımla videodakini birleştirerek bişey buldum ve oldu.chainfire da size olan yeri işaretlemeyip nfss e girdim yarış başlamadan ekranı kitledim ve tekrar açtım sorunsuz çalışıyo :DDD

      Sil
    3. arkadaşım aynen bende senin dediğin gibi yaptım sorunsuz çalışıyor.

      Sil
  3. chainfirede hangi oyunlara uygulamak istedigimizi secebiliyomuz zaten acan oyunlarnda kalitesini dusuruyo cunku ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Per-app OpenGL Settings ten yapabilirsin. buraya tıklayınca uygulamalar listelenir sende istediğin uygulamayı seçersin use default settings kaldır ayarlarını uygula..

      Sil
    2. Yapdim ama hala olmuyo yine tum oyunlarin kalitesi dusuk .. .S ?

      Sil
    3. default opengl deki reduce texture size kaldır

      Sil
  4. bende oyun açılıyor ama yarışa tıkladığımda ekran simsiyah oluyor ses var görüntü yok yarışta sebebi nedir?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öncelikle teşekkür ederim hızlı cevap verdiğiniz için ama o sorun gitti beyaz ekran oldu yazılar gözükmüyor tek arabalar gözüküyor Samet Akdere dediğinizide yaptım olmadı

      Sil
    2. Chain fire 3D ayarları:
      Reduce texture quality seçili olsun
      Reduce texture size seçili olmasın
      Use Plugin Qualcomm

      Telefonun media sesi kısık olsun
      Eğer Ekran siyah olursa Oyunu Kapatın sonra açın
      Oyunu seçin başlatın yarış başlamadan loading kısmında ekranı kapatın (power tuşu 1 kere basın) ekran kapanınca ekranı açın. düzelmesi lazım.

      Sil
    3. teşekkür ederim ilgilendiğiniz için ama yine olmadı sağlık olsun bende başkasını yüklreim

      Sil
    4. arkdaslar ben chainfire 3d programını yukledım ama nfs oyununu actıgım zaman kare kare gozukuyor yazılar gozukmuyor

      Sil
    5. Reduce texture quality seçili olsun
      Reduce texture size seçili olmasın
      Use Plugin Qualcomm dene olmazsa nvidia dene powervr dene
      olmazsa
      Reduce texture size seç
      use pluginleri tekrar dene

      Sil
  5. direksiyon sürekli sola dönüyor

    YanıtlaSil
  6. buna bir çözümünüz varmı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kardeşim senkronizi bozulmuştur otomatik senkroze etmen lazım telefonu düz bir yere koyup

      Sil
  7. Kardeşim ne deyim Allah senden razı olsun sorunsuz çalışıyor .''Chainfire ye gir "DefaultOpenGL settings" / "Reduce texture quality" seçili olsun. aşağısında "Reduce texture size" seçili olsun daha sonra Onunda Aşağısında "Use plugin" e tıkla ordan "nvidia" seç netice alamazsan "QUALCOMM" seç''.Yaptım ve oyun açılmadan ekranı kapattım açtım oldu .Nvıdıa olmadı beyaz ekran oluyor

    YanıtlaSil
  8. Kardes bn yükledim araba gözüküyor ama diger yetlrler siyah nedeni ve cozumunu soylesen cok tesekkurler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. valla ne diyeyim bilemiyorum bazılarında tıkır tıkır çalışırken bazıları çalışmıyor diyor bende anlamadım bu oyundan :D

      Sil
  9. Tekrardan merhaba bn o sorunu cozdumde ama hani yazmissiniz sonuna yaris aninda guc tusuna bas yani power tusuna bunu hep yapmak zorundamiyiz bn yapiyom 1-2 yaris sonrasi acilmiyo siyah ekran kalarak donuyo cozumu varmidir ustat tesekkurler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. valla yapacak bişi yok sorunlu biraz

      Sil
  10. Kardes drift nasil yapilio bn yapiom kisa suruyo bazi yerlerde ise olmuo cekebilirsen bi video ceksene internettekilerden bisi anlamdim simdiden saol

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla bırak drift yapmayı doğru düzgün oynamadım bile oyunu. Sen yaparsın... dert etme

      Sil
  11. üstad bu bide bnde sistem uygulamsımı ne olmuş bn bunu şimdi baştan yüklüorum(açılmıyordu)

    YanıtlaSil
  12. Yukleye basinca yuklenmedi diye hata veriyir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Belki telefonunuzda yeterli yer yoktur

      Sil
    2. Kingdoms of camelot oyununun bizim telefona gore surumunu yayinlarmisin

      Sil
    3. Bakayım bulursam eklerim
      nfs için telefonunuzda bir yazılım sorunu olabilir.
      bi yeniden başlatın öle deneyin

      Sil
  13. oyunu yukledım ılk basta yazılar beyaz ekrandı bı sekılde duzeldı ama oyun grafık detayi cok kotu begenmedım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmediniz mi? şaka mı yapıyorsunuz. (:)

      Sil
    2. bendede beyaz ama nasıl düzeltecğimim bilmiyom kardeşim nolurrrrrr yardımmmmm edinnn

      Sil
  14. ya kardeş ben indiriyorum ama diyorki yeterli bellek yok diyor yani ne anlama geliyor bu yani

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Burdan Bellek sorununu halledebilirsin
      http://adf.ly/WZPfy

      Sil
  15. Yanıtlar
    1. Reduce texture quality seçili olsun
      Reduce texture size seçili olmasın
      Use Plugin Qualcomm

      Sil
    2. ama hepsini yapıyom use plugin e tıklıyom none var bi tek o seçili

      Sil
    3. olmaz sen plugin ler(zip dosyalarını) yüklememişsin o chainfire plugin zipleri sd karta at chainfire yi aç install plugin shadersten yükle sonra use pluginde görünürler

      Sil
  16. oyun açılıyo boyle diyo

    uptades
    checking for uptades 10 dk gitmiyo neden acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Data Dosyasını yanlış yere atmışsın.
      Arşivin İçindeki "com.eamobile.nfsshift_na_wf" Klasörünü SD Kartındaki Android/data İçine Atıyoruz.

      Sil
  17. kardeş oyuna giriyo ama yarş yaparken ekran beyazlıyo napabilirim acil lütfen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Chainfire3D ayarları:
      Reduce texture quality seçili olsun
      Reduce texture size seçili olmasın
      Use Plugin Qualcomm

      bunları yaptıysan aşağıda 1 çözüm var oda olmazsa yapacak bişi yok

      Eğer Ekran siyah olursa Oyunu Kapatın sonra açın
      Oyunu seçin başlatın yarış başlamadan loading kısmında ekranı kapatın (power tuşu 1 kere basın) ekran kapanınca ekranı açın. düzelmesi lazım.

      Sil
  18. Abi txt dosyasini nasil acçaz yardim lutfen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. txt nerden çıkardınız öyle bir dosya değil uzantısı .7z dir winrar veya 7zip ile çıkartabilirsin

      Sil
  19. ustad bnde oyunun başlangıcında kamera arabanın etrafında dönerken oyun donuyo ama sesten oyunun başladığını anlayabiliyom ne yapmam lazım?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sesi tamamen kıs ayarlardan devredışı bırakmanı öneririm chainfire ayarlarınıda yaptıysan olması lazım

      Sil
  20. Admin dediğini yaptım. Ses kapalı-Reduce texture quality seçili-
    Reduce texture size seçili değil-
    Use Plugin Qualcomm siyah ekranda kaldı. Önceden Reduce texture size seçiliydi fakat yazılar gözükmüyordu. Yazıların yeri beyazdı ama oyunda arabalar felan tam gözüküyordu şimdi tam tersi oldu yazılar gözüküyor fakat ekran siyah...YARDIM!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Reduce texture quality seçili olsun
      Reduce texture size seçili olmasın
      Use Plugin Qualcomm dene olmazsa nvidia dene powervr dene
      olmazsa
      Reduce texture size seç
      use pluginleri tekrar dene

      Sil
  21. Ya Kardeşım Dedigin Herşeyi Yaptım Oldu Sagol Ama Oyuna Giriyom yarişa başlıcam ekran sim siyah oluyo home tuşun bastım sonra tekrar girdim güç tüsuna basıtım actım yine aynı ne yapmalıyım acıl yardım lütfen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yapacak bişi yok oyunu sil gitsin :D
      çünkü bazı telefonlarda öyle oluyor.

      Sil
  22. dowload diyo kardeşim ne yapçam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o zaman klasörü yanlış attın
      Arşivin İçindeki "com.eamobile.nfsshift_na_wf" Klasörünü SD Kartındaki Android/data İçine Atıyoruz

      Sil
  23. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  24. kardeşim oyun açılıyo yarış başlaycakken siyah ekran oluyo araba seslerini duyoyorum ama oyun acılmıyo kapatıp açtım olmadı sen medya sesini kıs demissin de anlay6amadım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yukarda anlattığım gibiaçarsanız oyunu oynama şamsınız var biraz sorunlu oyun herkes oynayamıyor

      Sil

Copyright © 2012 GT-S5830i.blogspot.com